Tuesday, June 4, 2013

Badge- diy


Je tu už avizovaný článok na extrémne jednoduchý postup, vlastne dva, ako si upraviť odznak. Zbáchala som to len tak narýchlo večer, keď som sa mala učiť, a hľadala som si akúkoľvek zámienku neurobiť tak, takže ani nemám nafotený postup, ale myslím, že to vôbec nebudete potrebovať.

Prvý postup:

Budete potrebovať len pár vecí: odznak, lepiacu fóliu, nejakú farbu na sklo, alebo niečo podobné, nožnice

Zoberiete si odznak, obkreslíte ho na fóliu, vystrihnete a fóliu naň nalepíte. Ak nemáte fóliu, vyskúšajte ho celý pokryť farbou na sklo, možno to bude fungovať, ale neručím za to, ja som to nerobila. Potom naňho nakreslíte, čo chcete. Ja som si vybrala symbol Darov smrti z HP, lebo milujem HP a ten symbol sa mi strašne páči. Na druhý som potom spravila vtáčiu klietku, lebo.. ma nič iné nenapadlo. Priznávam. Použila som takúto farbu.

Je to vlastne niečo podobné ako farba na sklo, len v tube. Dobre sa s ňou pracuje, lebo má na konci ten "fifík" veľmi tenký, takže je všetko dobre viditeľné. Počkáte, kým vám to zaschne a hotovo!  

Druhý postup:

Potrebujete: gombík potiahnutý látkou, fixku, orezávač, zicherku

Asi už tušíte. Na obyčajný gombík som si nakreslila siluetu mačky a vtáčika a v podstate hotovo! Jediné, čo ešte musíte spraviť, je ( ak má váš gombík na zadnej strane také to očko, cez ktoré sa prevlieka niť) odrezať ho orezávačom a prilepiť tam zicherku. Ideálne je, ak máte tavnú pištoľ, ale myslím, že to pôjde aj s obyčajným sekundovým lepidlom. ( Určite s ním však nešetrite :)



---

Here I am with short very simple Diy tutorial- how to customize your badge. I'll show you two ways how to do it. It's nothing special, one evening I was supposed to study so I wanted to do everything else and I made this badges.
First one:
What you'll need: glass paint, badge, glued foil, scissors

At first cut out a piece of glued foil and put it on the badge. Then take your glass paint and draw your design on the badge. I've chosen symbol of Deathly Hollows, because I love HP and I love this symbol. On the second one I've drawn bird cage, because I couldn't think of anything else. Let it dry and it's done!

Second one:
What you'll need: button covered with fabric, scalpel or knife, safety pin, cd/dvd marker

You probably already know. Just draw something on the button, I've chosen silhouette of cat and bird and then stick a safety pin on the bottom side. The best would be if you have glue gun but I'm sure ordinary superlue will work, too. Just use enough of it. 

E.

No comments:

Post a Comment